2011. november 11., péntek

Helyzet hozta gyakorlós

Hát nem így terveztem, de ma kénytelen voltam magammal vinni Sonját terápiázni az Idősek Berva-völgyi otthonába. Kicsit késtünk technikai okok miatt és el is felejtettek szólni, hogy ma az ebéd hamarabb lesz, így nem túl sok időnk volt. Megérkezésünkkor már farokcsóválva léptünk be az intézménybe, nyoma sem egy ici-pici stressznek sem. Bementünk a társalgóba ahol a foglakozásokat szoktam tartani majd elengedtem a lányokat, hogy ismerkedjen Sonja a leendő munkahelyével. Ezek után végig mentünk a folyosón, hogy a még kint levő lakókkal ismerkedjünk. Sonja bújt, pacsit osztott és lenyűgözött mindenkit...köztük engem is! :) Végül még rántott husit is kapott, szerintem jobban nem is alakulhatott volna ez első alkalom itt.
Sokáig úgy véltem, hogy nem lesz olyan igazi, jó terápiás alkat és ezt el is raktároztam az agyamban, de úgy vélem nagyon igyekszik meggyőzni az ellenkezőjéről és így a képzések is sokkal felszabadultabbak számomra, mert semmit nem kell ráerőltetnem, mert tudom/látom, hogy élvezi amit csinál. Miután kijöttünk pedig játszottak egy hatalmasat a falevelek között ami ellepte őket, nagyon élvezték.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése