2011. november 3., csütörtök

Asszimilálódás

Mivel hétvégén vizsgára felkészülést tartunk, így a mai nap folyamán elvittük a tanoncokat, hogy szokják a helyet és ne idegen helyen kelljen majd teljesíteniük. Ez a hely pedig, nem más mint az egri Autista Alapítvány lesz.
Ma Cloe az 1 éves boxer és Sonja voltak jelen. Kerekesszék, furcsán mozgó és gesztikuláló emberek, hirtelen hangok, és idegen eszközök. Tökéletes hely egy terápiás tanonc számára. Először csak hagytam, Sonját, hogy szimatoljon és ismerkedjen mindenkivel. Befelé jövet már vártak minket, így módunkban állt egy kicsit elektromos szék mellett is sétálni és egy furcsán mozgó kislánnyal. Bent pedig miután nézelődött kicsit trükköztettem, nagyon szépen ment neki. Végig csóvált mindenkinek, mintha oda született volna. :)) Ezután adtam jutit 2-3 gyerkőc kezébe és megkértem, hogy adja oda Sonjának, majd le is leültették. Nagyon szépen figyelt rájuk és teljesítette a kívánságukat. Végül megpróbáltam labdázni vele ezt is szépen csinálta. Kicsit beültünk a fejlesztő szobába ahol mi ketten voltunk bent a kutyákkal és 2-3 gyerek. Sonja egy tündér volt. Békésen odabújt mindenkihez majd elterült a simogató kezek alatt. ÉS!!! ...az én kutyám akiről már több blogbejegyzés is szól, hogy nem apportos játszott Brigivel, aki dobálta neki a labdát, amit Sonja farokcsóválva boldogan vissza is vitt neki! Nem akartam ezt még megpróbálni, a helyzet ezt hozta és utólag nagyon boldog vagyok, hogy így alakult!!! Nem tudom lehet, hogy megérezte, hogy most neki ezt csinálni kell...tényleg nem tudom, de piszok ügyes volt az én terápiás tanulóm. Nagyon várom már a vizsgát!:)






1 megjegyzés:

  1. rég írtál (na jó, egy hónapja..) már erről a csudaszép, pöttyös leányzóról és arról, hogy haladtok, de mit is lehetne ezen fokozni.. (((:
    persze az ügyes kis Fanncsa történeteit is nagyon szívesen olvasom, még mielőtt szó érné a ház elejét.. (:
    meg majd egyszer eljutunk hozzátok, de szerintem csak decemberben, a vizsgaidőszakban, ha akkor sikerül..

    VálaszTörlés