2010. augusztus 28., szombat

"Amíg meg nem tapasztaltuk, milyen érzés szeretni egy állatot,lelkünk egy része mélyen alszik."

Az utóbbi időben elgondolkodtam céljainkról, elképzelésekről és a tervekről. Változások fognak történni főiskolára megyek új közösség és már előre félek, hogy, a két dolgot, hogyan fogom összeegyeztetni... egyet tudok nem szeretném egyiket sem a másik rovására csinálni, ugyanúgy fogok a kutyáimmal foglalkozni, hisz tudom ők jelentik a jövőt számomra és itt végre megtaláltam a helyemet! Sokan mondták, hogy nem jó döntés volt új kutyát bevállalni..."felelőtlenség","esztelenség két kutyát képezni", ugyanakkor sokan támogatnak is hisz látják meddig jutottunk el röpke két hónap alatt. Jó a kapcsolatom mind a három kutyámmal, révén, hogy kölyökről van szó egyenlőre nem várom el, hogy 100%-os kötelék legyen köztünk, mint ami jelen pillanatban felnőtt kutyimnál fenn áll, de érzem, hogy napról-napra hétről-hétre ez változik és pozitív irányba Most már nem kell mindent százszor megismételni, mint az első pár hétben, elfogad irányítónak, FALKAVEZÉRNEK!Sok dologban követi Fannit így bizonyos helyzetekben könnyű dolgom van. Néha azért elbizonytalanodom, hogy kinek is van igaza és biztos képes leszek-e rá, de mikor a kutyák szemébe nézek tudom végig kell és végig fogom csinálni. KÖSZÖNÖM AZOKNAK IS AKIK HISZNEK BENNÜNK!!! Egy valamire biztos megtanítottak, hogy a dolgok pozitív oldalát kell nézni és akkor minden szépen halad az általam elképzelt úton.
Vasárnap Fannival Pestre utazunk, ahol talán minden kiderül a terápiázással kapcsolatban. Izgatottan várom az eseményeket és remélem hozza a formáját. Nagyon bízok benne!
Tehát nem vagyok elkeseredve, most úgy érzem jó úton haladunk és hát néha kellenek a változások is, amik akár előbbre is vihetik az embert. Ezzel kapcsolatban találtam is két nagyon jó idézetet, néha rám jön ez a hóbort és olvasgatok:))
Az első Marcus Aureliustól: "A világ változás, az élet felfogás dolga.”
A másik egy zen bölcsesség: „Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész.”

4 megjegyzés:

  1. Szeretem olvasgatni az írásaitokat. Szerintem kifejezetten jót tesz mindenkinek egymás blogjainak olvasgatása. Kicsit olyan mintha jobban belelátnánk egymás fejébe, segít megérteni a másikat és ezáltal jobb lesz a kommunikácó is ami segíti az együttműködést. Hasznosnak találom.
    Egyébként meg örülök, hogy kezdesz egyre magabiztosabb és pozitívabb lenni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drukkolok Nektek holnap! Tudom, hogy jók lesztek! :* És két kutya a világ legcsodálatosabb dolga, aki még nem tapasztalta, nem is értheti ;)

    VálaszTörlés
  3. én is találtam egy idézetet a napokban...
    “Időnként meghal bennünk valaki, és valaki más megszületik. Ami elmúlt,
    annak múlttá kell válnia, s ha nem akar, akkor tudatos munkával azzá
    kell tenni. Maga az idő nem teszi azzá – segíteni kell neki.” (Müller Péter)

    Nekem még dolgoznom kell az elengedésen, mert nem tudom egyelőre elfogadni a dolgokat...

    A fotó eszméletlen jó! :*

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!
    De tudjátok Nélkületek nem menne, olyan jó, hogy vagytok nekem és végre olyan "emberek" BARÁTOK vesznek körül akikkel közös az érdeklődési területünk és a céljaink! Köszönöm, hogy vagytok!:*:*

    VálaszTörlés