2012. január 22., vasárnap

Célcsoport

Egy héttel ezelőtt Sonja látogatott el a pszichiátriára és Fanncsa ment a hospice-ba és az idősek otthonába, a héten váltottunk.
Csütörtökön már mindenki várta a pszichiátrián a kis kedvenc Fannikát. Az órák összetételét ettől az évtől sokkal tudatosabban végzem és használom ki a kutyáim tudását és a kettőjük közötti különbséget, hisz ha belegondolunk már a két kutya érintése is különbözik, nem beszélve a kisugárzásukról. Mind a kettő nyugodt, kiegyensúlyozott és kontrollálható, de ettől még egyéniségek. Sonja hosszú szőre sokkal stimulálóbban hat néhány bizalom játék során, míg Fannika kevésbé nyáladzása sokkal előnyösebb (a jutalomfalat keresése a testen) néhány paranoid betegnél. Észrevehető a saját fejlődésem is és ez boldogsággal tölt el, köszönöm kutyákok! :*
A mostani órán kicsit a beszélgetősebb feladatokra helyeztem a hangsúlyt, de mindig váltogatni szoktam, hogy a kutya aktív és passzív résztvevője is legyen az órának. Kutyás képeket hoztam és arra voltunk kíváncsiak, hogy kinek mit sugall a kép milyen érzések jutnak eszükbe. Fanni pedig a tőle megszokott irtó cuki módon vitte körbe a kis rózsaszín kosarát.

Pénteken pedig Sonjával indultunk útnak, nem első alkalommal volt már az idősek otthonában, már 2x elvittem magammal, de még célirányosan csak vele nem voltam. Egyszer Fannit kísérte el mikor nem tudtam itthon hagyni és késve is érkeztünk, így csak folyosó látogatás lett belőle a második alkalom pedig mikor papírokkal mentünk és csak a vezetőséghez. De eljött az ő nagy napja itt is. Nagyon aranyos volt, minden szobába farokcsóválva lépett be és a pacsit is szívesen osztogatta.

Ezután utunk a hospice osztályra vezetett, ahol szintén örült mindenkinek, de mivel itt kevesebb a könnyebben mozgó és hozzá hajoló ember így nehéz dolgom nekem volt, hisz őt felemelni nem igazán tudom, de ügyesen megoldotta, hogy ne maradjon ki egy simiből sem. A szobákat végig járva azért mikor leültünk még beszélgetni, már kidőlt.
Én pedig rájöttem, hogy kinek mi a legjobb célcsoport. Fanni nagyon jól mozog ilyen kórházi közegben és idősek között, míg Sonjához talán közelebb állnak a gyerekek, fiatal felnőttek, de a pszichiátrián is nagyon jól szerepelt. Jövőhéten meglátogatjuk Sonjával a súlyosan halmozottan sérült csoportunkat is. Kíváncsian várom, hogy teljesít ott is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése