2011. december 20., kedd

RÉV-be értünk...

Kicsit távolról indítok, de hát ez is hozzá tartozik.
Két nappal a vizsga előtt Sonja úgy döntött, hogy a nyitott táposzsákot meglátogatja és degeszre eszi magát, annyira, hogy a 24 kilós kutyám a megivott vízmennyiséggel együtt 29 kiló körül mozgott...mondanom sem kell mennyire ideges voltam. Este természetesen nem kapott enni, de ha adtam volna sem hiszem, hogy evett volna, ugyanis elé szórtam pár db virslit és tápot a dummyból, de még azokra is csak fintorgott..Így jöhetett a jól megtervezett lemozgatás, hogy a vizsgára visszanyerje motiválhatóságát.
A másik dolog, hogy a vizsga előtt egy nappal kiderült, hogy nincs vizsgahelyszínünk, gyors szervezkedés, egy kis agybaj után hála a csapatszellemnek lett egy új tökéletes helyszínünk. Mégpedig nem más mint a Főegyházmegyi Karitász Központ
RÉV Szenvedélybeteg-segítő Szolgálat (3300 Eger, Kolozsvári u. 49.).
A vizsgára pedig, hát teljesen időben érkeztünk.:)) Riportot is adtam és teljesen szét voltam peregve mire ideért a vizsgabizottság. :D Fura volt, hogy ezen a vizsgán szinte minden szerepben voltam:vizsgázó, vizsgáztató, segítő és szervező is. :D Izgultam az összes ebért, hiszen a mieinket én teszteltem le, hogy majd alkalmasak lesznek erre a munkára. Hát az ő sikerük engem is igazol ;) De leginkább az én törpém miatt izgultam, bár nagyon bíztam benne. Amíg el nem kezdődött a vizsgánk addig nem izgultam, de mikor kiléptem a betonra, na akkor elöntött a forróság és a hideg felváltva. :D Végül minden feladatra egy kivételével jól megfeleltet kaptunk kivétel pedig az engedelmes, ahol a lefekvés idegennel nem akart összejönni. Teszem hozzá a vizsga elég esős időben zajlott, de ez az én maximalizmusomnak semmit sem jelent és Sonjának sem kellett volna...
Tőlünk 5 páros vizsgázott és mindenki jól megfelelt minősítést kapott. Büszke vagyok rátok: Gina-Cloe, Niki-Botond, Anna-Zahira és Sanyi-Luca!!! És nem utolsó sorban KÖSZÖNÖM SONJA!!!
És, hogy teljes legyen ez az év 29.-én pedig sort kerítünk a második fordulóra is. Így remélem elmondhatom, hogy ez az év két terápiás kutyát ad nekem...(másfél már stimmel):))

1 megjegyzés: