2011. december 30., péntek

Egy álom megvalósult!

december 29, 10 óra, arló:
átléptük a befogad-lak családi napközi küszöbét és némi titkolt izgatottsággal vártuk a terápiás záróvizsgánkat. Mint már korábban írtam hárman vizsgáztunk Botond-Niki, Luca-Sanyi és mi, de aztán kiderült, hogy a Zöld Zebrás Audrey-Szilvi páros is velünk volt. Vizsgáztatóink Belényi Bea és Illés Anita voltak. Megérkezésükkor kezdtem csak érezni némi izgalmat és szorongást, mivel mi kezdtünk gyorsan össze kellett magamat szedni, de mihelyst a szobába léptem és ránéztem a sok kis mosolygós arcocskára és Sonja apró csóválására egyből fellélegeztem és tudtam minden rendben lesz. Minden rutinosan és természetesen ment, sikerült el is felejtenem, hogy figyelnek minket. Szerencsére Sonja sem érzékelt semmit és gyönyörűen dolgozott....SIKERÜLT!!! Hihetetlen számomra ez, hogy immár két terápiás kutyám van, emlékszem mikor elhoztam a pici kutyát sokan mondták, hogy nagy hülyeség és rossz döntés egy kiskutyát a félkész kutya mellé elhozni. Általában hallgatok azokra az emberekre, akik többet értenek ahhoz a dologhoz amiben épp döntést készülök hozni, de tudtam, hogy most nem szabad másokra hallgatnom, csakis a saját megérzésemre. Talán ez is megerősített abban, hogy bizonyítanom kell! És bizonyítottam...levizsgáztattam Fannit február 2.-án majd teljes magabiztossággal vágtam bele Sonja célirányos képzésébe és akárcsak Fanninál röpke 10 hónap alatt felkészültünk a vizsgára. Mondhatom azt, hogy valamelyest könnyű dolgom volt, hiszen Sonja nálam biztos alapokat kapott és 1 éves koráig igazi kölyök kutya volt nem erőltettem semmit, csak a kialakított szabályokat vártam el tőle. Fanni mentett kutya, így néha bizonytalanságot még mindig érzek rajta, ami erre vezethető vissza. Sonja pedig az utóbbi 10 hónapban kinyílt, mint egy bimbós virág a szemem előtt, minden gyakorlás egy csoda volt vele, napról napra vetkőztük le a hibákat összecsiszolódtunk és rendkívül megerősödött a kapcsolat kettőnk között. Nagyon büszke vagyok rád kiskutyám, de legjobban annak örülök, hogy megtaláltam a közös álmunkat/célt, ami most valóra vált és jöhet ez a csodálatos munka ahol már mások is megtudhatják, mit is jelent a feltétel nélküli igaz szeretet!


4 megjegyzés:

  1. azért voltunk akik drukkoltunk is ;)
    gratulálok! :):*

    VálaszTörlés
  2. Persze!!! A sok lélekerősítő ember nélkül ez tényleg nem ment volna! Köszönjük, HOGY GONDOLTATOK RÁNK!!! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagy-nagy gratula nektek! Buszke lehetsz magadra es persze a lanyokra is :-) Jo munkat nektek!

    VálaszTörlés