2011. december 9., péntek

Itt tartunk

És mert ígértem a jelenlegi állapotot apport szinten, most pótolom ezt:

1 hét van a vizsgáig és ami furcsa, hogy egyenlőre nem izgulok bízok magunkban bízok a kutyámban(végre). Az ilyen és ehhez hasonló pillanatok alkalmával újra és újra beleszeretek és akármi is történne ott én már most nagyon büszke és elégedett gazdi vagyok. Hihetetlen fejlődésen ment keresztül és nagyon várom a vizsgát, hogy ezt be is tudjuk bizonyítani.
Tegnap 2. alkalommal voltunk a Befogadlak családi napköziben, ahol is majd december 29.-én a második körös vizsgánk is lesz. Eleinte izgultam, hogy hogyan fog majd működni idegennel valós szituációban még a nyári csapatépítő alkalmával az a jó tanácsot kaptuk Beától, hogy próbáljam érdeklődőbbé tenni ez emberek felé. Jelentem ezt az akadályt is leküzdöttük. Olyan figyelmesen és szépen dolgozik a gyerekekkel a Befogadlak-ban és az a farokcsóválás amit mindezek mellé végez...imádom! És aminek a legjobban örülök, hogy valóban élvezi ezek szerint és nem csak az én álmomat erőszakolom rá.

3 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok! Mi is elkezdtük a pénzérmét a műtét előtt, ígéretes, ahogy Milka átadja :)
    Öröm nézni, milyen élvezettel tanulnak!
    Drukkolok a vizsgához, biztos sikerülni fog :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyi ez a Szonja kutyi! :) Mindent bele!! Puszi nektek

    VálaszTörlés