2011. október 18., kedd

Vizsgafeladatok

Mivel finishbe értünk, ezért már gőzerővel megy a felkészülés a vizsgára. Finish, hiszen decemberben az egyesület csinál egy vizsgát amit mi is megpróbálunk Sonjával. Olyan déjávu érzésem van...pont tegnap volt egy éve, hogy sikeresen teljesítettük Fanncsával a terápiás vizsga első fordulóját...és hamarosan Sonjával teszem ugyanezt.:)) Hát igen jóból sosem elég és tényleg mert nekem a felkészülés is élvezetes, és nagyon szeretem csinálni. Illetve, most már nem csak magunk miatt izgulok, hanem a többi vizsgázó miatt, hiszen őket én teszteltem le mikor csatlakozni szerettek volna az egyesületünkhöz. Szóval most már egészen más a felállás, de az a belsőséges felkészülés amit csak ketten tudunk megvalósítani az most is megvan.
Két hete pedig összejött az egyesület, hogy felmérje, hogy hol is tartanak jelen pillanatban tanuló párosaink. Mivel én már vizsgáztam, így én voltam az egyik segítő az összes feladatnál, hogy figyelemmel tudjam kísérni a párosokat, ez alól kivétel volt mikor Sonjával voltam, mert akkor minket figyeltek. :)
Nagyon boldog vagyok, ugyanis a kiscsaj nagyon szépen dolgozott. Úgy érzem eljutottunk arra a szintre, hogy mindent csak finomítani szeretnék már. Apportozott idegennel!!!! az egyik mumusunk... az élelemmegtagadásos feladatok is nagyon szépen mentek, amitől alapjába véve nem féltem annyira, mivel mióta elhoztam ezt gyakoroltuk és tisztába van vele, hogy mikor veheti el és mi az övé. Megfogattuk Belényi Bea tanácsát is és igyekeztem elérni nála, hogy jobban örüljön minden hozzá közeledő emberhez...szerintem ezzel sem lesz már gond. Az engedelmes ami korábban volt mumus...hát ez is működött. 3-4 hónapja elkezdtünk rendszeresen kutyasuliba járni és hol a sulisokkal, hol pedig egyénileg képeztünk. Az első alkalmaknál annyira hiányoltam azt a szép, ha nem is folyamatos, de gyakori szemkontaktust, hogy kicsit féltem is ettől. Úgy érzem azonban, hogy a rendszeresség meghozta gyümölcsét.
Szóval folyamatosan tanulunk, gyakorlunk és nagyon várjuk a decemberi vizsgát. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése