2011. január 6., csütörtök

Új év új kezdetek....

...és a korábban kitűzött céljaink elérése felé menetelés!!!
Terápia...ide is elérkeztünk, hogy már erről is tudok írni.
Hogy nekem mit is jelent?...boldogsággal tölt el, hogy amit egy évvel ezelőtt még csak irigykedve és csodálva olvastam megvalósítottam, hiszen most már mi is a részesei vagyunk. Már nem állunk meg, túl vagyunk a vizsga első részén jön a következő és azt is sikerrel fogjuk venni, nagyon bízok benne. Az elsőkörös vizsga óra több alkalmunk is volt gyakorolni. Többek között lehetőséget kaptunk az Autista Alapítványnál két hetente gyakorlásra. Megismerkedhettünk leendő csoportunkkal ahova majd hetente járunk. Ez a csoport korábban Védával és Nikollal dolgozott szóval igazán nagy elismerés, hogy mi is itt dolgozhatunk. Ez jelent valamit. Azt hogy sikerült valamit elérnem/nünk és teljesíteni. Holnap ismét meglátogatjuk a kiscsoportot, izgatottan várom. "Számítanak ránk, a munkánkra". Fantasztikus!!! :)
Legutóbb az egri Markhot Ferenc Kórház Hospice- és Ápolási osztályára látogattunk el ahol nagyon örültek nekünk és mi is, hogy mosolyt csalhattunk az arcokra. Mikulás ruhában és kosárral a szájában érkezett Fanncsa.
1

Percek alatt megszaporodtak az emberek körülöttünk, Fanni lett a középpontban. Ő pedig mintha erre született volna, boldogan farokcsóválva várta a simogató kezeket, puszit pacsit osztogatott.


Örülök, hogy megtaláltam az a munkát és közeget ahol végre megtaláltam magam. Kutyázhatok és emellett egy hihetetlenül hasznos dolgot végzünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése