2010. december 31., péntek

Az év utolsó bejegyzése...

Igen, eltelt egy év.
Sok dolgot tudhatok magam mögött, mozgalmas évet zárok ismét.
Viszont valami történt ebben az évben ami talán az egész életemet a dolgokhoz való hozzállásomat megváltoztatta. 1 éve, igen pont egy éve a két ünnep között történt hogy az interneten böngészve találtam egy blogot...egy kutyáról...egy terápiástanoncról!!!
Azonnal belemerültem az olvasásba és fantasztikus dolognak tartottam ezt a munkát és egy kicsit irigyelve olvastam és sajnáltam, hogy nálunk ilyen nincs. És tévedtem, mert ez az egyesület Egerben van és épp önkénteseket kerestek. Ez a blog pedig Véda a terápiáskutya tanonc border collie blogja volt, egyesületük pedig a "Mondjunk mancsot!" Terápiás és Segítőkutyás Közhasznú Egyesület.
Azonnal lázba jöttem és éreztem bele kell vágnunk , rögtön írtam is egy levelet az egyesületnek éjszaka 2-kor. bíztam Fanniban és úgy éreztem alkalmas lesz:)))....ennek 1 éve!
Azóta túl vagyunk a terápiás vizsga első fordulóján Fannival és van egy gyönyörűséges angol szetter tanoncom is, egy fantasztikus csapat tagja vagyok és nagyszerű embereket ismertem meg. Boldog vagyok, hogy közéjük tartozom, hisz nem csak egy egyesülethez tartozom hanem BARÁTOKAT is kaptam!!! És nem utolsó sorban egy gyönyörű hivatást tudhatok magaménak, igaz még nagyon az elején járunk, de rengeteg lehetőséget látok benne.
Úgy érzem egy igazán eredményes évet zárunk és ezúton kívánok mindenkinek legalább annyi örömöt mint amit a 2010-es évben kapott!!!

SIKEREKBEN GAZDAG BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNUNK MINDENKINEK!!!!

1 megjegyzés: