2011. január 22., szombat

"Pillangó csoport"

Ma ismételten fellátogattunk a gyerekekhez.
Nyílt nap volt így nagy volt a mozgás, sok szülővel. Mint mindig most is szívesen láttak minket, mindenki Fanncsát akarta megsimizni.
Nagyon lelkesek voltak a gyerekek, már vigyorogva fogattak minket és legnagyobb örömömre az egyik kisfiú P. már ezt mondta: "Fanni, jött Fanni!" :))) Szokásos módon kezdtük a foglalkozást, köszönéssel. Már észrevettem Fannin, hogy innentől kezdve nagyon koncentrál és figyel a legapróbb jelzésemre is.
Várható volt a szülők érkezése is. Félidőben ők is megérkeztek, mi kicsit háttérbe kerültünk, de nem bántam jó volt megfigyelni őket miként reagálnak a szülők jelenlétére. Nem értettem teljesen, de a nagypapája megérkezésekor egy rövid idő után az egyik kisfiú K. megölelt engem, azután végigment minden társán és mindenkinek a buksijára egy puszit nyomott....talán így akart elköszönni tőlünk, minden esetre nagyon aranyos volt!!!:) Részt vettünk a szülőértekezleten ami nagyon tanulságos volt számomra. Kép vetítés volt az intézményben zajló foglalkozásokról, amin a gyerekek is részt vesznek. Bepillantást engedett nekem is, hogy lássam valójában hol is tartanak. A szülők is nagyon kedvesek voltak, szívesen kérdezősködtek Fanniról. Ismételten nagyon jól éreztem magam és szemmel láthatóan Fanncsa is.
És ami a legfontosabb, mi is a tanterv része vagyunk...

1 megjegyzés: