2010. november 9., kedd

I. gyakorlás terápiás foglalkozáson

Mivel a terápiás vizsga második fordulóját gyakorló óráknak kell megelőznie abban a csoportban ahol majd vizsgázunk így ennek mi is eleget teszünk. Holnap útra indulunk Zircre...nem Veszprémbe még messzebb:))))) Messze van körülményes eljutnom, de a szervezőknek köszönhetően nagyon jól sikerült nekünk megszervezni. Izgulok ismételten, de nagyon várom. Így, hogy már túl vagyok a vizsga első szakaszán már nem is tudom melyik része a könnyebb:))Addig míg arra vártunk az volt nagyon nehéz és ezt gondoltam könnyebbnek, de most már valahogy nem úgy tűnik....na, de talán ez természetes is.

Fanncsa itt szundizik jobb oldalamon Sonja pedig a másikon tegnap pedig Leoval voltam és fantasztikus érzéssel tölt el, hogy ilyen csodálatos kutyáim vannak!!! Én lelkiekben ezzel készültem és készülök is a vizsgára.
Teljes nyugalmat, magabiztosságot és boldogságot adnak.

1 megjegyzés:

  1. nyugalom, magabiztosság és boldogság? Ebből tudhatod, hogy jó úton haladsz! Kívánok még nektek sok-sok ilyen módon átélt meghitt pillanatot :x

    VálaszTörlés