2010. november 2., kedd

Fejlődés

Az utóbbi időben bevallom őszintén kicsit Sonja háttérbe került a vizsgára való ráhangolódás miatt Fannival. Természetesen a mindennapi rutin a szabályok betartása a játék nem maradt el a tanulás azonban nem volt olyan intenzív.
A hétvégét Juli és Neli nálunk töltötték és Nel...(alias Csibe, Táti :D) sikeres apportja után ami egy nap alatt roham léptekkel fejlődött (amiben én természetesen teljesen biztos voltam amikor már egy kis szütyőt is a szájába vett, hisz mi is így kezdtük Fannival) ösztönzőleg hatott rám és ismét elmerültem Sonja apportjának a tanításába. És hihetetlen, azt hittem már teljesen elfelejtette azt a pár dolgot amit eddig megjegyzett. A labdát már nem viszi el, hogy egyedül szedje szét csak 1-2 alkalommal, ha már sokadszorra kérem, hogy hozza vissza megunja. Szerintem ez természetes mert eddig ez volt a gyengéje, figyelmes volt minden feladatban és klikkerrel nagyon könnyen megtanítottam jó pár dologra, de ez elég gyengén ment. Emlékszem a kölyök tesztnél is ez volt a leggyengébb és tudtam erre komolyan kell tanulnia. Most áttörés látszik, lehet rám is jó hatással voltak a sikerek és már nem adtam fel olyan könnyen, ha éppen sikertelen volt a próbálkozás. Már az összes játékkal szívesen játszik és próbálok áttérni a rongyos dolgokra, hogy ez az anyag se jelentsen problémát a számára. Egy zoknival kezdtem, igaz még nagyon rázza, ha hozza vissza, de szerintem ez már haladás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése