2010. szeptember 13., hétfő

II. terápiás képzés Pesten

Vasárnap ismét Pestre mentünk (zsinórban ez a 3. hétvége, hogy Pesten vagyok Fanncsával, igazi világ csavargók leszünk:D:D) viccet félre téve ismét találkoztunk Belényi Beával. Nagyon szép helyen voltunk a Kamaraerdőnél, imádom az ilyen zöld övezeteket. Egy kis helyben maradással kezdtünk fekve és ülve egyaránt. Jajj kiakaszt amikor néha előtör Fanncsából ez a herceg kisasszony és úgy fekszik le mint akit fenéken billentettem volna és iszonyatosan leszidtam. Remélem ezt a viselkedést mellőzi majd a vizsgán, mert akkor nem tudom mi lesz. Egy biztos, nem szabad ettől görcsölnöm, mert tuti megérzi a kis antennáival. Ezután a lábmelett követés jött amint kiderült nem elég pórázon közlekednie. Jajj ezt még nem olyan rég tanultunk otthoni környezetben nagyon pöpecül megy, de idegen helyen még nagyon hamar szétesik. Hát most ez történt. Szóval minden feladata sikeres volt amit gyakoroltunk csak ez hibádzot. Oldásként labdáztam Fanncsával és látta Bea, hogy csak én veszem ki a szájából a labdát, pedig a kezembe kellene adnia. Érdekes viszont a gyerekeknek mindig a lábuk elé dobja...na de ez sem jó, mert egy sérült gyerek nem biztos, hogy fel is tudja azt venni. Bea megemlítette, hogy szeptember 24.-és Székesfehérváron a Pata és Mancs szervez vizsgát és Fanncsával megpróbálhatnánk.
CSODÁLATOS ÉRZÉS VOLT!!!
Ugyan még itt ott kell csiszolnom a dolgokon a ladásat elég a második körösre, de a szabadon lábmelett követés az elengedhetetlen az első résznél. Mondta ha sikerül összeraknom 2 hét alatt akkor menjünk el. Megfogadtam nagyon keményem gyúrni fogok erre!!!
Sajnos a vizsgáig már nem fogunk találkozni, de megígértem videóval fogom bombázni:D
(Na azért természetesen nem akarok az agyára menni...)

3 megjegyzés:

  1. eddig is gyorsan haladtatok ráadásul most méginkább érezni az elszántságot, úgyh kétség sem férhet hozzá, hogy menni fog. ;)

    VálaszTörlés