2011. április 13., szerda

Tanoncok képzése

Ma hirtelen felindulásból kitaláltuk Nikivel, hogy a szerda a fiataloké lesz és képezni járunk majd a tanoncokkal. Ma engedelmes volt : lábmellett haladás, pórázzal és anélkül illetve a helybenmaradás fektetve és ülve. Az időjárás nem kedvezett azonban nekünk, olyan szélfújás volt a hegytetőn, hogy majdnem elfújt minket. Nem voltam ma megelégedve Sonjával, eléggé szétesett nem volt stabil a helybenmaradása, pedig ezek már nagyon szépen mentek. Talán a 3 nap nélkülem ezt eredményezte. Kamasz, új helyen voltunk, a szél zavarta és engem is nagyon,tehát az én rezgéseim sem voltak a legjobbak...szóval gyakorlás, gyakorlás és minden jó lesz ismét. Most újra belendültem és keményen ráállok a rendszeres képzésre, ugyanis új célunk 2012 tavaszára, hogy megpróbáljuk a vizsgát.
Botond nagyon jól halad, olyan büszke vagyok rájuk és nekem is sokkal könnyebb a képzés így. Észrevesszük, felismerjük ha hibázott a másik és bármikor megtudjuk ezt egymással beszélni, nagyon boldog vagyok, hogy egymásra találtunk! ;)

2 megjegyzés:

  1. jó nektek....én nem merek jövőre vizsgát tervezni. aki tud,az idén fog levizsgázni, mert nem tudunk senkit elküldeni az előírt habil. kiképzői tanfolyamra....hogy utána mi lesz.... jó kérdés.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés