2010. október 19., kedd

Büszkeség

Végre ezt is leírhatom: SIKERÜLT!!!
10 hónap munkája révbe ért. Sikeresen teljesítettük a terápiás vizsga első fordulóját! Nagyon büszke vagyok Rád Fanni!!!!
Az egész vizsga alatt csak vigyorogtam mint a vadalma olyan boldog voltam, pedig legbelül úgy izgultam, de nagyon leplezni akartam. Fanncsa olyan természetes volt, hozta a formáját és most sem csalódtam benne. Egyik vizsgáztatónktól Gácsi Mártától Fanncsa új nevet kapott, ez már tuti rajta marad: Bonsai vizsla :D :D :D
Köszönöm Minkenkinek aki gondolt ránk és szorított nekünk!


A boldog páros:

Természetesen nem lehet minden tökéletes, Sonja beteg lett. Mire hazaértünk öklömnyi nagyságú dudor lett két oldalt a nyakánál. Hétfő reggel állatorvoshoz mentünk ahol kiderült nyirokmirigye begyulladt és kisebb tályog alakult ki, azonnal kitisztították sajnos altatásban én meg sírtam mint a záporeső. Most a drágám egy kis csővel a nyakán mászkál, hogy továbbra is tisztuljon neki. Ez mára már gyógyulni látszik és szemmel láthatóan kisebb. Folyamatosan kapja a gyógyszert és a finomabbnál finomabb kajákat, hogy minél hamarabb rendbe jöjjön a kisbeteg.

9 megjegyzés:

  1. szivbol gratulalok nektek evica! :) <3

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok nektek, ügyesek voltatok!

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok!!!! Köszi Nikol, hogy segítettél idáig eljutni és felkészítettél minket! És neked is Márta, hogy a vizsga megszervezésében segétkeztél! Sok puszi érte!!!

    VálaszTörlés
  4. Mi is gratulálunk Nektek! Megérte a készülés, Fanni nagyon kis ügyes volt :-) Talán sok volt neki az izgalom és a hideg. Jobbulást kívánunk!

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen! Ti is ügyik voltatok! Imádom azt a mosolyt Milka pofiján!;) Hát a hideg az tény, mindig hercegnővé válik ha a hidegben le kell feküdni. :D:D:D

    VálaszTörlés
  6. Köszönjük szépen, majd megpróbálom egyszer jól lefotózni a vigyort :-) Fannira szabottan kell egy kis kezeslábas kabátka, ami jó meleg :-)

    VálaszTörlés
  7. Csipi meleg szívvel ajánlja a Hurtta termékeit, amit a szupereb.hu oldalon lehet megvenni.
    semmi közöm a céghez, de végre egy márka, akinek a tervezői tényleg láttak már élőben kutyát :)

    VálaszTörlés
  8. Gratula a sikeres vizsgához,Sonjának meg jobbulást!!!! :)

    VálaszTörlés